Garantie
Wij doen ons uiterste best om de artikelen zorgvuldig te verpakken en in goede staat te leveren. Helaas komt het toch voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Maak daarom je klachten kenbaar door te mailen naar info@kapsterloeswebshop.nl. Op deze manier kunnen we samen tot een oplossing komen. 

Gedeelde haargeheimen

  • 10-08-2020 - Ik ben al behoorlijk grijs en heb krul pluis haar...  lees meer
  • 22-04-2020 - Zo fijn dat je de producten zo snel kon leveren!!...  lees meer
Plaats een bericht
© 2020 Kapster Loes webwinkel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel